Waar ik woon en wie ik ben

Waar ik woon en wie ik ben
Waar ik woon

Polderzicht

Polderzicht

Groenhoekje

Groenhoekje

Waterpartij aan ons terras

Waterpartij aan ons terras
een minivijvertje ontworpen en gemaakt door manlief

Onderonsje

Onderonsje

Welkom

Hallo,

Fijn dat je even komt piepen op mijn blog...
Zin om mij te volgen? even klikken

dag,

michèle

maandag 6 juli 2009

Eerste steen

mijn eerste steen is gelegd ...

Nieuws vanuit de oostvlaamse polders van langs de Vaart.Als ex stadsmusje ben ik in deze heerlijke omgeving aangeland.dat zal in augustus reeds 8 jaar zijn.
Wat een rust ...
Hier beleven we al vakantie op zijn zuiders ...vooral na de voorbije zalig zomerse dagen ...

2 opmerkingen:

  1. hee Michele, welkom op bloggersland, je zult merken dat het verslavend werkt, en er is heeeeeeeel veeeeeeeeeeeel mee mogelijk. Ook wij zijn vanuit de hollandse stad op het duitse platteland terecht gekomen, 3 jaar nu, en nog steeds heel blij. Veel succes en vooral veel plezier met bloggen. Groeten van mie, Jeany.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Michele, welkom in het blogwereldje!
    Beetje apart, maar wel leuk!!

    Ik hoop dat je er net zo veel plezier aan beleeft als wij dat hebben, we lachen wat af !!

    Groetjes van Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Lentezon

Lentezon
Zonnewarmte kom maar gauw , we wachten allemaal op jou