Waar ik woon en wie ik ben

Waar ik woon en wie ik ben
Waar ik woon

Polderzicht

Polderzicht

Groenhoekje

Groenhoekje

Waterpartij aan ons terras

Waterpartij aan ons terras
een minivijvertje ontworpen en gemaakt door manlief

Onderonsje

Onderonsje

Welkom

Hallo,

Fijn dat je even komt piepen op mijn blog...
Zin om mij te volgen? even klikken

dag,

michèle

maandag 10 februari 2014

Vakantiegenieten

Een eenzame boom zegt ons telkens opnieuw dag als wij voorbijstappen...
Even in de duinenbosjes stappen en de rust van het windstille pad over ons laten komen. Beter hier dan aan zee....Onze dagopener . Wakkerend wandelend waardoor je wangen gloeien en je tenen en vingers tintelen.Groen zien ontluiken, paddestoelen in allerlei kleuren en vormen zien uitbreiden, hele grote denneappels die gevallen zijn oprapen.De takkenhut van het speelbos, pauze op ons bankje nog net in het zonnetje als die schijnt tenminste. Wiebelend zittend zwevend met je wandelgeschoeide voeten net boven de grond. Ziende kijkend .
Heerlijke momenten om bij te tanken.
De Haan ...een vakantiestekje...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lentezon

Lentezon
Zonnewarmte kom maar gauw , we wachten allemaal op jou