Waar ik woon en wie ik ben

Waar ik woon en wie ik ben
Waar ik woon

Polderzicht

Polderzicht

Groenhoekje

Groenhoekje

Waterpartij aan ons terras

Waterpartij aan ons terras
een minivijvertje ontworpen en gemaakt door manlief

Onderonsje

Onderonsje

Welkom

Hallo,

Fijn dat je even komt piepen op mijn blog...
Zin om mij te volgen? even klikken

dag,

michèle

donderdag 7 april 2011

tandpijn

Was me dat een week zeg...kreun...tandpijn met pijnscheuten tot in mijn hoofd, kaakbeengewricht,keel en klieren...Me geholpen met pijnstillers...Soms 3 per dag en 's nachts nog eentje erbij...Ik die zelden of nooit pijnstillers inneem.Wat was ik diep gevallen.Mijn pijngrens lag blijkbaar heel laag. En maar de tandarts proberen te bereiken...vruchteloos...Hoe meer ik belde hoe meer die pijn de kop op stak en hoe wanhopiger ik werd. Om de muren op te lopen Ten einde raad  heb ik dan maar een bericht ingesproken .
Tot ... woensdagmiddag...Jaaa!!! verbinding... "Kom maar om kwart voor vier, ik heb een gaatje tussenin.".Ik was natuurlijk blij als een klein kind...Fotootje genomen ; ontsteking.De tandarts kon voorlopig niets doen.Zij heeft me een antibioticum voorgeschreven en een sterkere pijnstiller. Oh nee, dacht ik, hoe lang zal ik die pijn nog moeten doorbijten...
Deze avond gaat het beter.Het antibioticum werkt al en de nieuwe pijnstiller houdt mij toch een halve dag pijnvrij. Er is hoop ..Donderdag wordt mijn tand getrokken want.die is helaas verloren. De  laatste rechterachtertand is blijkbaar doormidden gebroken tot op het tandvlees.Het oplappen zal niet helpen.
Maar,.tot grote verwondering zit er nog een wijsheidstand te wachten. 't Verstand komt met de jaren????

tot de volgende

michèle

3 opmerkingen:

  1. och, arme jij.vroeger had ik ook veel last van tand,en kiespijn,maar ik kreeg nieuwe kronen dus nu nooit geen pijn meer.

    ik kan je niet volgen,er gaat steeds iets fout,sorry hoor,groetjes oma nijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dag oma nijn,

    Dank voor je antwoordje.Nog een kleine week geduld en het zou moeten beteren.Ik hoop dat ik het nog wat jaartjes volhou zonder kronen.Alhoewel kleinen probleempjes zijn er wel,stukjes die afkraken,nu die maalkies die pijn geeft.Maar tot nu toe kan alles verholpen worden.
    Ik krijg inderdaad maar geen volgers.Maar,ik schrijf niet zo veel.Wat is het probleem als je wil volgen? Zou er iets verkeerds zijn aan mijn instellingen?
    groetjes, michèle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo Michele, het is gelukt hoor,alleen valt mijn foto weg,de kinderen komen dit weekeinde dus die kunnen misschien wel helpen.Ik heb mijn hele leven gezongen,en zo'n 30 jaar in een kerkkoor,maar sinds de dood van mijn man is mijn stem helemaal weg.mag ik je gezegende Paasdagen toewensen.
    lieve groetjes oma nijn

    BeantwoordenVerwijderen

Lentezon

Lentezon
Zonnewarmte kom maar gauw , we wachten allemaal op jou