Waar ik woon en wie ik ben

Waar ik woon en wie ik ben
Waar ik woon

Polderzicht

Polderzicht

Groenhoekje

Groenhoekje

Waterpartij aan ons terras

Waterpartij aan ons terras
een minivijvertje ontworpen en gemaakt door manlief

Onderonsje

Onderonsje

Welkom

Hallo,

Fijn dat je even komt piepen op mijn blog...
Zin om mij te volgen? even klikken

dag,

michèle

zondag 22 mei 2011

eens proberen...

 dag lezers,

Een leuke give away... wie zin heeft ...
...meedoen ...

http://denostalgischenonnevot.blogspot.com/2011/05/give-away.html

nog een goede zondagavond

groeten,
michèle

1 opmerking:

  1. Hoi Michele, leuk dat je, je aanmeldt met mijn give away..om eventueel je opweg te helpen? Als je naar inloggen,en dan ontwerpen, van het blog gaat, heb je boven je kolom staan de mogelijkheid om een gadget toe te voegen. Dan kies je bv. "picture" die zoek je vanuit je computer op, wat je wilt en deze kun je een * een Titel geven en * een omschrijving geven en * een link. Die je dan van het originele copieerd, boven aan de http-balk! Heel veel succes, ga je wel volgen hoe de vorderingen gaan ,hihi..groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Lentezon

Lentezon
Zonnewarmte kom maar gauw , we wachten allemaal op jou